استعفای نکونام منتفی شد | جواد در استقلال می‌ماند پخش زنده بازی النصر و الوحده در لیگ عربستان (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و تراکتور (۶ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ساپینتو یکی از گزینه‌های مربیگری در استقلال ستاره میلان، گزینه جانشینی صلاح در لیورپول شد سرمربی خارجی گزینه جانشینی نکونام تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی باشگاه استقلال پاسخ نامه نکونام را داد| باید تا بعد از بازی با السد بمانی رکورد عجیب نکونام| تا لحظه آخر گردن نگرفت! نامه خداحافظی جواد نکونام از هواداران استقلال | می‌روم تا استقلال بیشتر لطمه نخورد داور بازی ایران و قطر مشخص شد برنامه سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد مشخص شد فیلم | پنالتی ثانیه آخر ایران به مراکش در مرحله حذفی جام جهانی فوتسال ازبکستان نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(۵ مهر ۱۴۰۳)| خجالت آور بودید آقای شمسایی!
سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی

  • کد خبر: ۲۹۰۹۰۱
  • ۰۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰
تاریخ و ساعت بازی بایرن مونیخ و بایرلورکوزن | آزمون مهم کمپانی برابر مدافع قهرمانی
در رقابت‌های این هفته بوندس‌لیگا تمام نگاه‌ها در فوتبال آلمان به استادیوم آلیانز آرنا دوخته خواهد شد، جایی که در جریان هفته پنجم بوندس‌لیگا، بایرن مونیخ باید میزبان مدافع عنوان قهرمانی، یعنی بایرلورکوزن باشد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دو تیم در حالی از ساعت ۲۰ روز شنبه، ۷ مهر به مصاف هم خواهند رفت که ژابی آلونسو و شاگردانش در لورکوزن فصل پیش توانستند به سلطه ۱۱ ساله مونیخ بر بوندس‌لیگا پایان دهند و در فصلی رویایی جام را به خانه ببرند. حالا این فصل باواریایی‌ها با مربی جدیدشان با توپ پر برگشته و می‌خواهند دوباره جایگاه خود را پس بگیرند و برای رسیدن به این هدف، آنها باید از آزمون بزرگ تقابل با لورکوزن سربلند بیرون بیایند.

بایرن مونیخ با هدایت ونسانت کمپانی، در ۳ بازی گذشته‌اش ۲۰ گل زده است تا نشان بدهد دوباره به همان تیم ترسناک فصل‌های گذشته تبدیل شده است، اما لورکوزن که فصل پیش توانست بدون شکست به قهرمانی برسد، در ۴ دیدار گذشته‌اش در بوندس‌لیگا، یک باخت را در کارنامه دارد و با ۳ امتیاز کمتر از بایرن، در رتبه دوم جدول قرار دارد.

روز‌های شیرین مربی بلژیکی در مونیخ

چندماه پیش و زمانی که وینسنت کمپانی به عنوان سرمربی مونیخی‌ها جانشین توماس توخل شد، تقریبا هیچکس او را گزینه مناسبی برای هدایت تیم مونیخی نمی‌دانست. اما حالا نتایج این تیم با سرمربی ۳۸ ساله بلژیکی‌اش به قدری خوب بوده است که خیلی‌ها شروع به مقایسه او با پپ گواردیولا کرده‌اند.

پس از پایان فصل گذشته جستجوی بایرن مونیخ برای یافتن جانشین توخل شکل عجیبی به خود گرفته بود و بعد از اینکه آلونسو، یولیان ناگلزمن، رالف رانگنیک و الیور گلاسنر به درخواست باواریایی‌ها پاسخ منفی دادند، آنها حتی دوباره سراغ توخل رفتند و از او خواستند در این تیم بماند. در نهایت، اما توخل هم به آنها جواب منفی داد تا مدیران بایرن سراغ کمپانی بروند.

این مربی فصل گذشته عملکردی فاجعه‌بار در برنلی داشت و حاصل کارش سقوط این تیم از لیگ برتر انگلیس بود. موضوعی که باعث شده بود هواداران بایرن با حضور او روی نیمکت تیمشان مخالف باشند، اما حالا پس از چند هفته از شروع بوندس‌لیگا کمپانی با نتایج خوبی که گرفته نظر تمام مخالفان را به نفع خود تغییر داده است. هرچند محبوبیت او در مونیخ هنوز تضمین شده نیست و این مربی ۳۸ ساله هنوز حریفان دشواری را پیش روی خود می‌بیند و حالا در هفته پنجم بوندس‌لیگا باید به مصاف اصلی‌ترین رقیبش، یعنی لورکوزن برود.

کین، کلید خوشبختی کمپانی

باواریایی‌ها در ۶ پیروزی متوالی در تمامی رقابت‌های این فصل با هدایت کمپانی، ۲۹ گل به ثمر رسانده‌اند و تنها ۵ گل دریافت کرده‌اند. این بهترین شروع یک مربی در تاریخ باشگاه است. اتو ری‌هاگل، یوپ هاینکس، کارلو آنچلوتی و نیکو کواچ همگی موفق شدند در شش بازی اول خود پیروز شوند، اما هیچکدام نتوانستند با تفاضل مثبت ۲۴ گل این کار را انجام بدهند.

در این نتایج هری کین، ستاره انگلیسی مونیخی‌ها نقش اول را بازی کرده است و پس از عملکرد ناامیدکننده‌ای که با تیم ملی کشورش در یورو ۲۰۲۴ داشت، حالا دوباره در بوندس‌لیگا به فرم فوق‌العاده خود برگشته است. یک سال پس از ورود به مونیخ، او به گلزن‌ترین بازیکن انگلیسی تاریخ بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شده است. کین تا به اینجای فصل موفق به ثبت ۲ هت ریک شده و امیدوار است تا این فصل بتواند بالاخره به نفرین نرسیدن به جام قهرمانی در دوران حرفه‌ای خود پایان دهد.

آلونسو در فکر بازگشت به روز‌های خوب

وقتی ژابی آلونسو در سال ۲۰۲۲ هدایت بایرلورکوزن را به عهده گرفت، عده کمی انتظار داشتند عملکردی تا این حد موفق را روی نیمکت این باشگاه تجربه کند او، اما سلطه ۱۱ ساله بایرن مونیخ را با قهرمانی بدون شکست در فصل گذشته به هم زد و با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به باواریایی‌ها قله فوتبال آلمان را فتح کرد.

آلونسو سبک بازی تهاجمی و نگاه ویژه تاکتیکی خود را با تجربه بازی در بالاترین سطح ترکیب کرد و نخستین قهرمانی تاریخ بایرلورکوزن را به ارمغان آورد. با این وجود شاگردان او در فصل جدید دیگر اقتدار گذشته را ندارند و مخصوصا در بخش دفاعی بسیار آسیب‌پذیر نشان داده‌اند. آنها با خوردن ۹ گل در چهار هفته گذشته بوندس‌لیگا اصلا شبیه تیمی نیستند که فصل گذشته توانست بدون شکست قهرمان شود. با این وجود لورکوزن هنوز پس از بایرن در رتبه دوم جدول قرار دارد و اگر آنها بتوانند در این مسابقه از خانه حریف سربلند بیرون بیایند، دوباره می‌توانند سودای قهرمانی در آلمان را در سر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->